BUSINESS
INTELLIGENCE

BUSINESS
INTELIGENCE

BUSINESS
INTELIGENCE

I samarbejdet med SUBSTANT får du forretningsudvikling på flere planer, der understøtter en væsentlig og profitabel Amazon-forretning.

Alle beslutninger baseres på data fra SUBSTANT dashboard og i direkte kontakt med dig på både faste forretningsmøder online samt interne forretningsudviklingsmøder. Fra helikopterperspektivet bevares det store overblik og det lange syn for en proaktiv tilgang til din Amazon-forretning.

DATABASEREDE
BESLUTNINGER

DATABASEREDE
BESLUTNINGER

DATABASEREDE
BESLUTNINGER

picture for business intelligence page

Databaserede beslutninger skabt gennem et overskueligt dashboard med nøje udvalgte datapunkter.

Med SUBSTANT Business Intelligence Dashboard får du adgang til rapporter baseret på KPI’er, der bruges til at overvåge og udvikle din Amazon-forretning. Dashboardet giver et visuelt overblik over faktiske data, nøgletal (KPI’er) og status på mange områder. Det understøtter både Seller- og Vendor-konti, marketingmoduler og DSP-konti.

overview

Management overview

Alle de vigtige nøgletal præsenteret visuelt.

graph 2

Salg

Er dine kunder B2C eller B2B, og hvilke ugedage sælger bedst?

graph

Profitabilitet

Hold øje med dine omkostninger og marginer helt ned på produktniveau.

remote work

Nøgletal

Detaljerede analyser af dine nøgletal ned til mindste detalje.

basket blue

BuyBox-analyser

Se, hvilke sælgere der stjæler BuyBox’en fra dig, og hvad din procentdel er.

reviews

Kontostatus

Få advarsler om potentielle konto problemer.

message box

Anmeldelser

Administrer dine anmeldelser.

truck

Ordrer & lager

Overholder du leveringstider (FBM), og risikerer du at løbe tør for varer?

Marketing

Dybdegående analyser af dine SP-, SB- og SD-kampagner.

traffic optimsation

Søgeordsanalyse

Historisk data over dine markedsførte keywords og deres udvikling.

OMFATTENDE
EKSPERTISE

OMFATTENDE
EKSPERTISE

OMFATTENDE
EKSPERTISE

Med mange års erfaring som konsulenter forstår vi de udfordringer, Amazon-sælgere står over for. Med SUBSTANT dashboardet tilbyder vi dig en løsning, der er baseret på vores omfattende erfaring.

360 GRADERS
OVERBLIK

Du opnår succes på Amazon ved at have et omfattende overblik over alle nøgletal og deres udvikling. Derfor kombinerer vi alle relevante KPI’er og præsenterer dem tydeligt

360 GRADERS
OVERBLIK

360 GRADERS
OVERBLIK

DATABASERET
OPTIMERING

DATAVASERET
OPTIMERING

DATABASERET
OPTIMERING

Data frem for mavefornemmelse! Med SUBSTANT kan du træffe databaserede beslutninger på kategori- og produktniveau. Opdag, hvorfor et produkt ikke lever op til forventningerne, og identificer smertepunkter. Analyser årsagerne i detaljer og træf de rette beslutninger.

KONTINUERLIG
OPTIMERING

KONTINUERLIG
OPTIMERING

KONTINUERLIG
OPTIMERING

For at stimulere ny vækst i din Amazon-forretning skal du opsætte ordremængder, omkostninger, marginer, lagerbeholdning, marketingkampagner og meget mere.

Hold altid øje med udviklingen uden at være begrænset af foruddefinerede tidsperioder.

Er dit produkt sæsonbetonet? Hvordan klarer dit produkt sig inden for sin kategori? Det fortæller SUBSTANT dig!

substant kontinuerlig optimering

FORRETNINGS-
MØDER

FORRETNINGS-
MØDER

FORRETNINGS-
MØDER

Der holdes løbende fokus på din Amazon-forretning, og teamet kommunikerer dagligt om udviklingen.

substant forretningsmøder

01   Månedsplaner sikrer, at aktiviteter, mærkedage og sæsoner bliver planlagt og præsenteret med relevans for din Amazon-forretning.

02   Kvartalsvis løftes din Amazon-forretning op i helikopterperspektiv og vurderes med SWOT- og interessentanalyse for at udvikle den til en endnu mere profitabel salgskanal.

03   Årligt lægges der sammen med dig en strategi og et budget for det kommende år, herunder aktiviteter omkring markeder, produkter, mærkedage samt mål for forbedring af nøgletal.

FORRETNINGS-
KUNDEMØDER

FORRETNINGS-
KUNDEMØDER

FORRETNINGS-
KUNDEMØDER

På fast aftalte onlinemøder drøftes periodens resultater, op- og nedture, aktiviteter i perioden samt tiltag for den kommende periode.

Imellem de faste møder afholdes workshops om aktuelle projekter, udfordringer eller læring, der er relevant for din Amazon-forretnings kortsigtede udvikling.

FAQ

Kan være svært at beregne og vi anvender derfor et 3.-parts værktøj der beregner det for dig

Amazon deler utroligt meget data, hvilke gør databaserede beslutninger mulige på mange fronter og niveauer

Forbrugerdata, hvor dine penge investeres bedst, hvad der konverterer til salg mv.

Du kan beregne dette gennem rapporter fra Amazon eller lade et 3.-parts værktøj gøre det for dig

Typisk på logistik, optimering af kampagner, forbedre organisk salg samt øge prispunkter og basket size

Du kan se hvilket postnummer dine kunders Amazon konto er tilknyttet og dermed mappe dine kunder geografisk

Ja, gennem business reports kan du indsamle disse data eller lade et 3-parts værktøj gøre det for dig

Ja, med løbende analyser af søgeordstrends, salgstrends for kategorien, antallet af konkurrenter og udviklingen i Kost Per Klik

Enten ved manuelt at tilgå dine produkters kategorier og aflæse rangeringen eller ved at anvende et 3.parts værktøj

Enten ved manuelt at tilgå dine produkters kategorier og aflæse rangeringen eller ved at anvende et 3.parts værktøj

Det afhænger af kategoriens konkurrence. Kategorier med højeste andel af salg fra markedsføring er elektronik, legetøj og gaming

Der findes mange på markedet og afhænger af hvad du ønsker at indsamle og hvordan du vil anvende data

FAQ

Amazon deler utroligt meget data, hvilke gør databaserede beslutninger mulige på mange fronter og niveauer

Forbrugerdata, hvor dine penge investeres bedst, hvad der konverterer til salg mv.

Typisk på logistik, optimering af kampagner, forbedre organisk salg samt øge prispunkter og basket size

Du kan se hvilket postnummer dine kunders Amazon konto er tilknyttet og dermed mappe dine kunder geografisk

Ja, gennem business reports kan du indsamle disse data eller lade et 3-parts værktøj gøre det for dig

Ja, med løbende analyser af søgeordstrends, salgstrends for kategorien, antallet af konkurrenter og udviklingen i Kost Per Klik